Nagłówek strony
 
   
» Jak korzystać z BIP : Urząd Miejski : Komórki organizacyjne : Wydział Rozwoju i Inwestycji

Wydział Rozwoju i Inwestycji

Kontakt

Henryk Sadzki

Naczelnik Wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752124
e-mail: hsadzki@um.gostyn.pl

Roman Sobkowiak

Zastępca naczelnika wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752119
e-mail: rsobkowiak@um.gostyn.pl

Piotr Musielak

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752122
e-mail: pmusielak@um.gostyn.pl

Zofia Jankowska

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752122
e-mail: zjankowska@um.gostyn.pl

Magdalena Talaga

Stanowisko ds. inwestycji z udziałem środków funduszy pomocowych
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752148
e-mail: mtalaga@um.gostyn.pl

Justyna Zaborowska

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752118
e-mail: jzaborowska@um.gostyn.pl

Donata Nawrocka

Stanowisko ds. ochrony środowiska
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 4
Tel. +48 65 5752121
e-mail: dnawrocka@um.gostyn.pl

Marzena Paluszkiewicz

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752118
e-mail: mpaluszkiewicz@um.gostyn.pl

Przemysław Kuczyński

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 4
Tel. +48 65 5752121
e-mail: pkuczynski@um.gostyn.pl

Paweł Sokołowski

Stanowisko ds. koordynacji i planowania inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752123
e-mail: psokolowski@um.gostyn.pl

Krzysztof Fekecz

Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752148
e-mail: kfekecz@um.gostyn.pl

Kompetencje

Wydział Rozwoju i Inwestycji prowadzi sprawy z zakresu:

  1. realizowania inwestycji gminnych:
    1. przygotowywania zleceń dotyczących wykonania projektów technicznych pod inwestycje gminne,
    2. przygotowywania materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie prac prowadzonych przez wydział,
    3. sporządzania umów w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych,
    4. przygotowywania projektów i wniosków o środki pomocowe na realizację inwestycji,
    5. prowadzenia procedury przetargowej na realizację inwestycji z udziałem środków pomocowych,
    6. nadzoru nad realizacją inwestycji gminnych,
    7. dokonywania odbiorów i przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych realizowanych zadań inwestycyjnych,
    8. koordynowania i opracowywania bieżących i wieloletnich planów inwestycyjnych,
    9. projektowania układu komunikacyjnego,
    10. nadzoru nad Zakładem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
  2. planowania przestrzennego:
    1. monitorowania i analizy stanu zagospodarowania gminy,
    2. prowadzenia spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów planistycznych (studium, mpzp),
    3. prowadzenia rejestrów i archiwizacji dokumentów planistycznych stanowiących akty prawa miejscowego,
    4. prowadzenia spraw wynikających z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: ustalania warunków zabudowy, ustalania lokalizacji celu publicznego, ustalania wysokości należności z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości, opiniowania wstępnych projektów podziałów geodezyjnych,
  3. rozwoju gminy:
    1. wyznaczania kierunków rozwoju gminy,
    2. realizacji zadań wynikających z Planu Rozwoju Lokalnego i innych dokumentów określających strategiczne kierunki rozwoju Gminy,
  4. ochrony zabytków i opieki nad zabytkami - prowadzenia gminnej ewidencji zabytków,
  5. numeracji porządkowej nieruchomości w miejscowościach:
    1. ustalania numerów porządkowych nieruchomości zabudowanych oraz przeznaczonych pod zabudowę zgodnie z mpzp,
    2. prowadzenia i aktualizowania ewidencji numeracji porządkowej,
  6. nazewnictwa ulic:
    1. nadawania nazw ulicom i placom,
    2. prowadzenia i aktualizowania ewidencji nazw ulic i placów,
  7. ochrony przyrody:
    1. prowadzenia spraw związanych z usunięciem drzew lub krzewów,
    2. inicjowania działań związanych z ochroną walorów krajobrazowych obszarów położonych na terenie Gminy,
  8. ochrony wód - prowadzenie spraw związanych ze zmianą stanu wód na gruncie,
  9. gospodarki odpadami - opiniowanie decyzji zatwierdzających program gospodarki odpadami niebezpiecznymi,
  10. ochrony środowiska:
    1. prowadzenia spraw związanych z przygotowaniem programu ochrony środowiska,
    2. przygotowania projektu budżetu Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz nadzoru nad jego realizacją,
    3. przygotowania i koordynacji realizacji planu gospodarki odpadami;
  11. prawa geologicznego i górniczego - opiniowanie i uzgadnianie koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin.
  12. tworzenia wielkopowierzchniowych obiektów handlowych – wydawanie zezwoleń na ich tworzenie,
  13. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy.
  14. pozyskiwania zewnętrznych źródeł dofinansowania poprzez:
    1. wyszukiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, zwłaszcza w zakresie środków pomocowych Unii Europejskiej,
    2. podejmowanie inicjatyw i przygotowywanie propozycji ich wykorzystania we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
    3. koordynację prac związanych z przygotowywaniem dokumentów strategicznych Gminy,
    4. współpracę z komórkami organizacyjnymi w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,
    5. koordynację prac związanych z przygotowywaniem wniosków o pozyskanie środków,
    6. współpracę z instytucjami i organizacjami dystrybuującymi środki finansowe oraz z firmami zewnętrznymi, zajmującymi się obsługą środków zewnętrznych i doradztwem konsultingowym w tym zakresie,
    7. współpracę z zakładami i jednostkami budżetowymi Gminy oraz gminnymi placówkami oświatowymi i instytucjami,
    8. współpracę z podmiotami gospodarczymi, jednostkami gminnymi, urzędami, stowarzyszeniami oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji programów pomocowych,
    9. pomoc w zakresie wypełniania wniosków o zewnętrzne środki finansowania świadczoną na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy,
    10. współpracę z Biurem Organizacji i Kadr w zakresie ustalania planu szkoleń dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych.

Upoważnienia

Henryk Sadzki

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych:
    • w zakresie ewidencji ludności (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności),
    • w zakresie ewidencji gruntów,
    • w zakresie ewidencji wniosków o warunki zabudowy, wstępne podziały geodezyjne nieruchomości.
  2. Do podpisywania w imieniu Burmistrza Gostynia dokumentów związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
  3. Do składania do Starostwa Powiatowego wniosków o pozwolenia na budowę, oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, zgłoszeniem robót i odbioru decyzji na budowę.
  4. Do przekazywania placu budowy i odbioru inwestycji kubaturowych, drogowych i innych zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju i Inwestycji

Roman Sobkowiak

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych:
    • w zakresie ewidencji ludności (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności),
    • w zakresie ewidencji gruntów,
    • w zakresie ewidencji wniosków o warunki zabudowy, wstępne podziały geodezyjne nieruchomości.
  2. Do stwierdzania ostateczności decyzji w zakresie:
    • warunków zabudowy,
    • ustalenia lokalizacji celu publicznego.
  3. Do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie:
    • decyzji o warunkach zabudowy,
    • decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
    • postanowienia w sprawie opiniowania wstępnych projektów podziałów nieruchomości oraz stwierdzania ostateczności decyzji w zakresie:
      • warunków zabudowy,
      • ustalenia lokalizacji celu publicznego.

Zofia Jankowska

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.

Piotr Musielak

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.

Bogusław Pakuła

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.

Magdalena Talaga

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.

Donata Nawrocka

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych:
    • w zakresie ewidencji ludności (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności),
    • w zakresie ewidencji gruntów,
    • w zakresie ewidencji wniosków o warunki zabudowy, wstępne podziały geodezyjne nieruchomości.
  2. Do wydawania postanowień opiniujących w zakresie gospodarowania odpadami oraz w sprawach z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
  3. Do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie:
    • decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów,
    • decyzji o wymierzeniu administracyjnej kary pieniężnej za zniszczenie terenów zieleni, drzew i krzewów, bez wymaganego zezwolenia,
    • decyzji zezwalającej na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
    • decyzji o przywróceniu stanu wody na gruncie do stanu poprzedniego,
    • decyzji o wydawanych w przypadkach zwykłego korzystania z środowiska przez osobę fizyczną.
  4. Do wykonywania funkcji kontrolnych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska przez osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcami.
  5. Do prowadzenia nadzoru nad realizacją obowiązków ciążących na właścicielach nieruchomości, wnikających z przepisów o utrzymaniu czystości i porządku oraz kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorcy w zakresie zgodności wykonywalnej działalności z udzielonym zezwoleniem.

Justyna Zaborowska

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych:
    • w zakresie ewidencji ludności (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności),
    • w zakresie ewidencji gruntów,
    • w zakresie ewidencji wniosków o warunki zabudowy, wstępne podziały geodezyjne nieruchomości.

Marzena Paluszkiewicz

  1. Do obsługi systemu oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych osobowych
  2. Upoważnienie do stwierdzania ostateczności decyzji administracyjnych

Przemysław Kuczyński

  1. Do obsługi systemu oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych osobowych

Paweł Sokołowski

  1. Do obsługi systemu oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych osobowych

Krzysztof Fekecz

  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych w zakresie ewidencji ludności (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności).
Ilość odsłon podstrony: 8422
Informacja utworzona przez:
Data utworzenia informacji: 09/08/2005
Data ostatniej modyfikacji: 26/02/2014
Informację opublikował:
Numer bieżącej wersji: 40

Redakcja biuletynu | Informacje nieudostępnione w BIP | Statystyki serwera